För frågor och råd kan du nå vår kundtjänst vardagar från 08.00-18.00 eller så kan du lämna ett meddelande till oss så svarar vi dig så snart som möjligt.
E-post: info@robotgrasklippare-knivar.se
Telefon: +31 857825578
Hantering av klagomål
Det är naturligtvis irriterande om du har ett klagomål på tjänsten som du upplevde den. Vi ber dig dock vänligen att meddela ditt klagomål till kundkontaktavdelningen via e-post. Detta kan göras via e-post, vanlig post och/eller telefon. Vår personal från kundkontaktavdelningen kommer att granska klagomålet och försöka lösa det så att alla blir nöjda.
Våra detaljer:
Robotmower-blades.nl (del av VDR-IT BV)
Protonenlaan 4B (Loopkant industriområde)
5405 NE Uden
E-post: info@robotgrasklippare-knivar.se
Telefon: +31 857825578
När vi har mottagit ditt klagomål skickar vi en bekräftelse till dig.
Vi kommer att besvara ditt klagomål inom 5 dagar från mottagandet, om det tar längre tid kommer vi att informera dig.
Om du inte uppskattar detta kan du också alltid kontakta medlingsavdelningen på Stichting Webshop Keurmerk som (robotgrasklippare-knivar.se) är ansluten till. Om medlingsförsöket av någon anledning inte leder till en tillfredsställande lösning, finns det möjlighet att lämna in din tvist till Geschillencommissie (SGC).